TURN OUR GOLDEN FACES INTO THE SUN


old picture.

Idag fick vi äntligen reda på no nationella och jag fick VG bättre än vad jag hade förväntat mig! Annars hade vi en idrottsdag efter lunchen med hela skolan och andra skolor, vilket var ganska segt. 
Nu har jag panik eftersom att jag vet inte vilken uppsats jag ska börja med tekniken eller bosniskan?  Juste har även 30 svenska ord till glosor imon.. Vilken använding har jag till ord som jag aldrig kommer använda typ vegasmäcken - liten sjömans keps? Känns som jag har mycket som ska bli klart fram till den 25 maj då betygen sätts därav uppdateringen! Senare bär det av på efterlängtad innebandyträning, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0