W-W-WEDNESDAY


jacka//ginatricot, döskallesjal//glitter, väska//london, kavaj//second hand, transperant linné//bikbok, jeans//cheap monday, ringar//hm&indiska, converse.

Idag gjorde jag söderklassikern (cykla 45 km) och jag må ha haft all otur i välden! Det börjar med att min cykel krånglar så jag lånar ida´s. Känner att det är ovanligt jobbigt att cykla och efter att ha kämpat i hagel och motvind sisådär 30 km inser jag att det är sjukt dåligt med luft i däcken. När vi sedan skulle pricka av oss var det 10 km kvar jag bokstavligen helt slut idrottslärarna sa: men ajla det måste vara grymt jobbig att cykla med så pass dålig luft, vi fixar en ny cykel. 
Annars blev det en sväng in till gävle med syster. Vi käkade mat och srosade runt i stan en stund, bra avslut på dagen blev det, skönt! ciaooo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0