SWEET DREAMS READERS!

Idag var det en chill dag i skolan eftersom att vi hade grupputveckling hela förmiddagen vilket gick ut på att gå till oilka stationer med sin grupp och göra sammarbetsövningar. Sen hade vi matte, luciaträning och därefter ergonomiprov på idrotten. Jag hade läst igenom det 2ggr och var nervös över att det jag inte lärt mig allt.. Men tur som jag hade kom allt med som jag pluggat på och det gick kanske hur bra som helst då jag fick ihop 6a4, sköööönt!
Efter det åkte jag iväg för att träna 4-6 åringarna med carro + lite girltalk på det och sen trupp 3 med sara och liam var med och tränade, haha.
Nu ska jag lägga mig i tid så jag inte behöver känna mig äckligt trött imon när jag vaknar vid halv 7 tiden.. goodnight readers!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0