THEY SAY PEOPLE IN YOUR LIFE ARE SEASONS, AND ANYTHING THAT HAPPEND IS FOR A REASON.


Hej alla fina läsare!
Idag är det måndag och det känns chill med en nystart på veckan. Vi fick reda på ett prov på elläran och det gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Slutade även lite tidigare + att vi inte har prov eller något att plugga till den här veckan, huuuur skönt?
Ni har väl inte glömt att det är kladdkakansdag! Jag ställer frågan som clara ställde förra veckan när vi bakade kladdkaka: Ajla undra hur många kladdkakor du har bakat under din livstid? 67895 typ haha!  
Nu taggar jag med min spotifylista innan det bär av på träning med sara, ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0