WE JUST LOVE WEEKENDS!


Behöver jag ens säga huuuur glad jag är för att det är helg??                                                     
Igår hade vi match mot mora som är serieledare, första perioden var det segaste jag har varit med om vi låg under med 4-0. Sen i andra och tredje perioden så blev alla grymt taggade och kom vi ikapp med 4-3 och det blev ett mål från mig. Sjukt nära på att göra ett till mål i sista minuterna men det slutade med en sur förlust 4-3.. Fredagskvällen spenderades med mina favorit brudar. Vi snackade massor, kollade på film och bilderna från maltaresan saknade är så stor att jag spricker snart!
Ikväll bilr det fest eller bio, vet inte riktigt vad jag känner för..    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0