IT WAS DARK AND I WAS OVER, UNTIL YOU KISSED MY LIPS AND YOU SAVED ME!


Igår var det första dagen på praktiken och jag har fått en grymt härlig handledare eller rättare sagt alla är trevliga! Idag fick jag hjälpa till med att göra olika forskningar i prover och kolla i microskåp sen pratade jag om innebandy och fotboll med min handledare.
Dagens fulaste: Jag står i kön för att ta mat med felicia, liam och carl + massa sandvikarbetare. Jag frågar liam och carl om de är tillsammans och alla dör av garv, haha.. Sällan folk missuppfattar saker och ting! Jag som menade att de jobbar på samma avdelning..
Pratade med adam som är i USA och han tipsade mig att åka till south carolina på apu:n! Kollade nyss i deras blogg där de skriver om resan och de verkar ha hur roligt som helst + att dom har sommarväder!! 
Nu ska jag käka sen bär det av för att träna innebandy med damerna, ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0