W-W-WEDNESDAY

Idag hade jag praktik och sen bärde det av til skolan. Jag fick reda på fysikprovet där jag fick ett C vilket är ett VG helt okej med tanke på att det är första provet. Snart är jag klar med en av inlämningarna och det slutar på 8a4, sköönt!                                                                                                                                               För ett tag sen kom jag hem från trupp 3´s träning vi körde lite styrka i slutet. Man märker att strykan som vi kör ger resultat då mina gymnaster satt i 90 grader i 25-30 minuter och i början av terminen satt de 5 min högst. De är så duktiga, nästa träning på söndag ska de två som satt längst få ett pris av mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0