GIVE ME BACK SUMMER AND MY TAN COLOR!


Saknar sommaren och värmen, klarar inte av att bo i detta kalla land längre. Kännslan av att 4 månader vinter väntar kills me.
Bara att tagga till utomlandsresan med brudarna i sommar!

Idag blev det en kort skoldag för mig då jag slutade vid tolv tiden eftersom att vi hade orientering hela eftermiddagen och jag får ju inte vara med pga inflammationen. När jag kom hem gjorde jag klart all repetion inför matteprovet som är på fredag. Nu känns det som att jag kan det mesta!
Clara frågade om jag ville följa med på kryssning på över helgen och självklart kan jag inte pga inflammationen. Jag börjar bli riktigt trött på att det inte går över! Vi skulle haft gaaalet roligt, menmen..
Vid 5 tiden åkte jag iväg och tränade mina små och stora gymnaster.
Nu står mina kladdkaksmuffins i ugnen som jag ska bjuda min grupp på i skolan imon på metorsmötet som vi har varje vecka! I våran tjocka grupp bestämde vi att någon ska bjuda på fika vaje möte, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0