B&J SAVED MY MONDAY

Imorse var jag hur trött som helst men dagen blev genast bättre när det visade sig att vi bara hade design, svenska och matte idag, lagomt chill! Efter skolan pluggade jag, Clara, Carl och Liam i ett grupprum vi gjorde allt förutom att gå igenom morgondagens redovisning, som vanligt när vi ska "plugga"...
Efter skolan åkte jag och Semra till Valbo det blev lite shopping och en sväng till Ikea för att köpa saker till syrrans lägenhet som förövrigt är jättefint inredd!

Ikväll sover jag på stan hos syrran, skööönt att ha nära till skolan imon. Nu ska jag äta lite b&j innan jag redovisar min presentation om relationer över Facebook för syster, för imon väntar muntliga nationella där vi ska hålla tal för klassen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0