SCHOOL/GYM/MAKEACAKE/ÖVNINGKÖRNING!

Idag var det en helt vanlig skoldag förutom att vi hade svenska nationella i läsförsåelse som förövrigt gick bra! Annars fick vi reda på vad vi fått för resultat på debattartikeln och jag fick ett A, skönt att det lönar sig!
Efter skolan tog jag sällis med Carl till gymmet. Det blev ett lagomt skönt pass efter några veckors uppehåll.. När jag kom hem tog jag en dusch och slängde ihop en god kladdkaka då det är jag som har fikat på metorsmötet imon. På kvällskvisten åkte vi och hälsade på kusinerna i Gävle och jag övningkörde dit och hem, det gick galant vill ha mitt köööörkort nu!
Nu ska jag sussa så godnatt alla fina läsare, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0