BACK ON TRACK DUDES!


jeansskjorta//crocker, jeans//blåå, fjäderörhönge//london.

Ojojoj här var det tomt, det har varit en dålig uppdatering i bloggen eftersom att jag verkligen har haft fullt upp på senaste tiden! Lite dåligt samvete känner jag eftersom att det är många som varit inne då jag inte uppdaterat och säkert hoppas på något inlägg. 

Jag var i Uppsala på trampettkurs med Sara under hela helgen som var väldigt lärorik! När jag skulle prova mobilblogga i lördags funkade det tyvärr inte..

Idag är det måndag och det känns skönt med en ny vecka och nya tag! Jag åkte och gymmade efter skolan och det gick helt okej men lite trött var jag i kroppen efter att jag både passat och kört volter själv under kursen. 
Nyss skickade jag in ett arbete där vi skulle skriva om en designprocess med reflektion och jag blev riktigt nöjd med uppgiften, hoppas på ett högt betyg!

Nu ska jag tvätta av ansiktet, bortsa gaddarna, ta fram morgondagens outfit, packa och sen ska jag lägga mig och sova i tid, ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0