HATE THE PAIN!

Tumblr_lybe5l8vty1r2yp25o1_500_large
Kände ingen ork att gå till skolan idag men tog mig dit endå eftersom att jag hade målsamtal med pappsen som gick jättebra, sen hade hostan lagt sig lite så tänkte att jag skulle stanna för att inte missa massor men klarade bara halva dagen då jag hostade oavbrutet och hade jätteont i halsen. Började nästan grina när jag kom hem, det var precis såhär det gick till när jag fick hjärtlugninflammation... 
När jag kom hem och hade vilat ett tag blev det en aning bättre så jag tog mig till gymnastikhallen. Man får nog ta och leta efter goare och duktigare ungar än mina 4-6 åringar! De vill sitta bredvid mig hela tiden och alla kramar mig efter träningens slut och säger att de kommer sakna mig, haha sötnosar!
Ne nu ropar pappa att mitt te håller på att kallna och fotbollsmatchen börjar. Hoppas jag kan ta mig till skolan imon för att på mattematik kursprovet avklarat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0