LEARN FROM YOURE MISTAKES!


skinnjacka&päls sjal//ginatricot, skjorta//hm, jeans//carlings, ringar//indiska.

Igår spelade jag tidningscupen fast pappa sa: Spela inte Ajla du är fortfarade förkyld!! Efter att jag spelat första matchen fick jag lock i örat helt plötsligt. Jag spelade en till match eftersom att jag var en av dom åtta som skulle spela och vi var tvungen att vinna matchen. Vi vann med 3-0 hur skönt som helst!
Efter matchen fick jag jätteont i örat det kändes som att det skulle sprängas sen åkte jag in till sjukhuset med en mindre glad pappa där de kom fram till att det var öroninflammation som jag ahde fått pga av att jag hade överansträngt mig när jag var förkyld..

Idag vaknade jag runt 11 tiden med mindre ont i örat och en iphone vid min sida som var bombad med sms och missade samtal.. Syster klippte av ca 4 cm slitet hår på mig idag, skönt! Hoppas det hinner växa ut lite friskt hår till sommaren.  
Nu ska jag käka mat oxfilé, klyftpotatis och sallad mums!

Kommentarer
Postat av: brander

vad fint hår du har :)

2012-02-10 @ 17:23:59
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0