GOODNIGHT!

Idag stannade jag hemma från skolan eftersom att jag kunde knappt andas imorse när väckarklockan ringde och feber på det.. För ett tag sen kom jag hem från fotbollsmötet jag är galet taggad på att spela tidningscupen, måste verkligen hinna bli frisk tills på lördag!!
Nyss gick jag in på schoolsoft för att kolla på morgondagens schema som var ganska chill och då såg jag mitt resultat av engelskaprovet där jag fick ett mvg och ett grammatikprov på engelskan där jag bara fick något enstaka fel. Åh det gjorde min kväll måste bara satsa på matten och fysiken! 
Nu ska jag ta och borsta gaddarna, tvätta ansiktet, lägga på nytt påslakan och sen sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0