THE LESS YOU CARE, THE HAPPIER YOU´LL BE!


Idag gick skoldagen ovanligt fort. Vi hade en lång fysiklektion, mentorsmöte, lunch, idrott och prov om människan i industrin som förövrigt gick riktigt bra eftersom att jag fick med mycket egna tankar och bra reflektioner! Ebba (idrotts lärarens barn) som jag tränat i gymnastik var med på idrottslektonen idag och jag fick en teckning av henne så himla söt. 
Efter att ha gjort en egen dans med Clara, Felicia och Anna på idrotten tog jag en sällis med Liam till gympan där jag möttes av glada och kramgoa 4-6 åringar! Sen åkte jag vidare för att träna de äldre gymnasterna med Carro och det är så roligt som tränare att se att alla har utvecklats sjukt mycket under denna termin!

För ett tag sen kom jag hem efter att ha övningkört med papsen och hämtat min fotbollsjacka som förövrigt var galet skön!
Nu ska jag duscha och därefter ta fram morgondagens outfit osv, pussss.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0