WORK/GEFLE/SLEEP!


Efter att ha varit på praktiken från nio tiden imorse och inte alls gjort något mer än gått vilse, pratat med min handelare och suttit på en stol fick jag sluta vid två tiden, underbart!
När clara slutade åkte jag och syster för att hämta upp henne och därefter vidare mot gävle. Jag och clara mötte upp niklas på stan och shoppade, snackade massor och käka. Jag köpte smink och en födelsedagspresent till bästa syster.

Imon ska jag jobba fm och blir tvungen att gå upp vid fem på morgonen men som tur väcker pappsen mig och sen åker vi till och från jobbet tillsammans då vi jobbar samma skift, sköönt!
Juste såg att jag fått reslutatet av idrottsprovet 45 av 46 p, känns som att jag kommer nå mitt mål i kursen då jag fått A på alla prov hittils!
Nu chillar jag i soffan och kollar jag på säsongspremiären av desperate housewives medans jag äter jordgubbar sen måste jag sova..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0