WORK/SCHOOL/GYMNASTIC!


Snygga carl på promenade idag... Frågan är ju hur det alltid kommer det sig att han ska prova mina kläder?

Idag fick jag sitta och skriva min rapport på praktiken och jag blev nästan helt klar, gaaalet skönt! Vid elva tiden mötte jag upp Clara och vi käkade lunch på skolan. Därefter tog vi en skön promenad ute i vårsolen med Carl och Filip och snackade om allt möjligt som vanligt. Sen gick vi tillbaka till skolan och då skulle vi skriva vår rapport och jag smakade på någon chilisås som treorna hade köpt i USA och det var den starkaste smaken jag varit med om! Tårarna rann och det blev värre efter ett tag och det kändes som att det bokstavligen brann i munnen och på läpparna, heeeelt galet..
Jag är precis hemkommen efter att ha tränat mina härliga gymnaster och är ganska sliten. Nu ska jag ta och käka, pusssss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0