SWEET DREAMS READERS!

Igår somnade jag tre på natten efter att ha pratat med L om typ allt mellan himmel och jord i några timmar! Var skapligt trött imorse när jag skulle till tandläkaren och endast fått fyra timmars sömn.. Sen åkte jag till skolan för att ha matteprov som gick riktigt bra med tanke på att jag inte hann plugga igår.

Imon blir det sista dagen på Coromant, sen ska jag till skolan för att lämna in min rapport som jag skrev klart idag och därefter tar jag sportlov, underbart skönt!

Nu ska jag försöka lägga mig i tid för en gångs skull, godnatt alla fina läsare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för design på din blogg? Sjukt fint

2013-04-01 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0