CLARAMYDUDE!

Imorse hade vi skolavslutning och det gick bra, jag är grymt nöjd över mina betyg må jag säga! Efter att jag och Clara hade fått våra fina betyg så åkte vi in till valbo en sväng och inhandlade julklappar. När vi hade köpt alla julklappar och Clara hade hittat sig en klänning till julafton, så åt vi käk på donken. Sen tog vi bussen hem som då var full så vi fick stå upp. För övrigt skämde jag ut mig då vi stog och väntade på bussen. Jag kritiserade fjällrävenjackorna och sa att det var en fjortisstämpel! Det stog en snygg kille bakom mig och vad tror ni jag ser att han har för jacka? Jo en fjällrävenjacka.
Senare ska jag till tandläkaren inne i gävle, ikväll ska jag umgås med brudarna!



Kommentarer
Postat av: jenny fohlin

jag ska ha en svart fjällräven next year

2009-12-23 @ 16:49:35
URL: http://ynnejjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0