FREDAG

 
Idag i skolan hade jag engelska prov det gick bra. Sedan hade vi matte diagnos den gick bra den också. Idrott hade vi sista timmen jag har ont i halsen och lite förkyld så jag fick avstå och gå hem tidigare. På vägen hem kom jag på att syster är med i expressen fredag så jag köpte med mig en sådan. Denna fredag tänkte jag umgås med syster och även i helgen eftersom att hon ska flytta till stockholm på måndag i en månad och jobba som försäkringsförmedlare. Kommer att sakna henne SJUKT MYCKET men jag är glad för hennes skull. Jag åker ju ner till stockholm med brudarna då får jag hälsa på henne.

HA EN FIN FREDAG  ♥

                                         

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack så jättemycket du :)

2009-05-15 @ 19:25:41
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Olivia (& ellen)

fredag är bäst, krya på dig!

2009-05-15 @ 20:16:31
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0