VERY SIMPLE OUTFIT


Dagen på cafét gick fort, nu har man fått grepp om hur allt funkar osv. Imon kanske vi får prova på och stå i kassan. Vi åt en riktigt god spaghetti & köttfärsåsen till lunch och kladdkaka med grädde innan vi gick hem! Man kan liksom inte hålla sig borta från allt gott.. Fortsätter jag och bella med våra dåliga vanor då finns det en risk att vi rullar hem i slutet av veckan, haha.
Kom nyss hem efter träningen och jag har hunnit med att duscha. Förra säsongen av desperate houswives då missade jag aldrig ett avsnitt det var mitt favorti program! Denna säsong har jag inte kollt på ett enda avsnitt, nu slår jag på tv:n medans jag sitter i soffan och kikar på desperate houswives, puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0