CAFÈ PAZZO DAY 1

Runt halv 9 tiden på morgonen tog jag och bella oss till café pazzo i gävle som vi ska praoa på hela veckan! När vi kom dit fick vi byta om till deras tröjor och förkläden. Första halv timmen var väldigt strulig eftersom att städerskan som var där inte kunde prata svenska så vi visste inte vad vi skulle göra. Men sen droppade all trevlig personal in och visade oss hur allt funkade. Vi fick servera, diska, plocka undan, göra varma drycker och mackor osv. Jag och bella vek oss av garv flera gånger åt härliga personalen och oss själva. Syster min kom även dit en sväng med sin kompis och de lunchade och fikade. Under dagens gång fick vi frukost, lunch och fika mycket gott! Vi slutade runt fyra tiden mina fötter var helt körda (imon ska jag helt klart ha mina foppatofflor). Vi gick runt på stan och kikade in i affärerna dock hade jag glömt plånkan hemma så för mig blev det ingen shopping..


   


Kommentarer
Postat av: anna

hehe, ett tips! ha INTE foppatofflor.. man får ännu mer ont i fötterna då. :o ha vanliga gympaskor så mår fötterna mkt bättre, heheh. ;)

2010-10-25 @ 21:15:09
URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0