KANELBULLENSDAG


skulle bara testa ljusstyrka osv på mitt nya program därav blev bilden omgjord.

Idag hade vi lite information om gymnasieval på morgonen. Jag vann ett glass presentkort när jag svarade på en fråga som de ställde om sommarjobb för alla nior, kung man är! Annars var skoldagen ganska kort då idrottslektionen ställdes in och vi fick en hemuppgift. Nu ska jag få i mig några kanelbullar med ett glas mjölk och sedan färga semras hår hoppas der blir bra! Ni får inte glömma att det faktiskt är kanelbullens dag så nu borde vi passa på och äta extra mycket bullar när vi har en anledning ;)


Kommentarer
Postat av: Sara H

Fan va snyggt de vart då! ;D gillar bilden :)

2010-10-07 @ 17:38:53
URL: http://myoxygen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0