NEXT YEAR: HERE WE COME MALTA ST.JULlANS!


Jag fick äntligen hem den första fakturan av resan som pappa tog med sig efter jobbet. Sommaren 11 bär det på språkresa till shopping/party resorten St.Julians på Malta. Vi fyra brudar kommer att bo i en speciellt utvald värdefamilj, gå på lektioner mån-fre 40min x4, lära känna nytt folk från sverige och andra länder, sola, bada, shoppa, festa, ta miljoner bilder och njuta av värmen, underbart! Det kommer bli en oförglömmlig resa och en perfekt avslutning på nian! 
Snart bär det av mot svibackaplan för att döma Högbo AIK - SIF. 

Kommentarer
Postat av: E R I K A S

Jag ska också på språkresa, vilket "bolag" åker ni med ? :D

2011-04-14 @ 15:55:38
URL: http://erikakarantas.blogg.se/
Postat av: ellen

Jag drar på språkresa nu i SOMMAR 2012 också till Malta. Jag ska bo på st.Julians med:) dock inte i världsfamilj, utan på resort. Jag måste ändå ha svar på en fråga..



Kunde festa mycket där? Jag menar var man tvungen att smyga ut då..eller hur gick det till egentligen? Blev man typ inte hemskickad då? Tacksam för ett svar:)

2012-06-16 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0