NEW BLUE ONE


jacka//hm, stickad pippi tröja//diiza, linne//cheap monday, jeans//wrangler, skor//monki, ringar//hm.
 
Jag älskar pippitröjor de är så underbart sköna så jag var tvungen att införskaffa mig en till fast i marinblå färg förra veckan. Annars då? Denna måndag har kanske varit hur seg som hellst det posetiva var att jag (som jämt har otur när de ska lottas) blev utlottad till att få jobba på ett bröllop som servitris den 7 maj med sara, 100kr i timmen är inte dåligt de. 
Jag har pluggat andra världskriget idag och det känns som att jag kan allt. Vilken tur att provet är på onsdag så jag hinner bli någolunda frisk eftersom att jag har fått tillbaka halsont/feber så jag bli nog hemma från skolan imon. Nu ska jag äta en sen middag, syster som är mästerkocken har tillagat kycklingfilé & egengjord friterad potatis till det blir det sallad och beasås!
  

Kommentarer
Postat av: maria

hallå där du. vi har prov imorgon - tisdag. =) med vikarie.

2011-04-11 @ 20:14:59
URL: http://marilill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0