KICK OFF - NOLLNING!


Louise halkade när hon skulle ta emot ägget på huvudet..

Jag och therese på fiskgolfen, haha!

Fresh, hahaha!

Jag rammlade flera ggr på såpfotbollen haha + att jonte drog ner mig..

I onsdags åkte alla ettor på gs till krattemasugn på kick off! Jag hade otur och blev getingstucken första dagen så nu ser man inte min fotknöl eftersom att foten är grymt uppsväld, det kan tydligen vara en infektion så jag ska åka till doktorn.. På torsdagen kom treorna för att nolla oss. Fiskgolf, norsk kareoke, äggkastning, klädstreckstafett och såpfotboll. 
Sen dog av garv när grabbarna rammlade i med kanoten och trampcyklarna mitt på sjön så vi fick hämta dom.. 
Jag har lärt känna många mycket bättre på bara 3 dagar och träffat nya roliga människor! Igår dygna jag med clara, camilla, nicklas, liam, filip, johanna och, calle så nu är jag skapligt trött, men det var det värt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0