I SMILE AND YOU´RE THE REASON


Det är bara två dagar kvar sen får vi jullov, gaaaalet skönt ska det bli!
Annars då? Jag clara och filip gjorde klart vårt pepparkaks eiffeltorn på designen, kul att glasyren blev brun av någon anledning? Från att ha hoppats på att vi skulle göra det snyggaste huset till att vi bara är nöjd att folk fattar att det är ett eiffeltorn. Det spårade ut totalt men tur att vår lärare stöttar oss och säger att det är charmigt och att det bara ser hemmagjort ut, haha..
Blev även klar med julkrönikan på svenskan kände att det var riktigt bra skrivet av mig. Det tog mig lite tid att komma på vad jag skulle skirva om eftersom att temat var jul men när jag väl kom på det så flöt det på jag, hoppas på ett A iaf!
Nu känner jag att mensvärken börjar krypa fram det är väl bara att ta en ipren, dricka te och hoppas på att värken går över..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0