INSPIRATION - TATOO


ph: thekillingmoon - Så himla snyggt med tatuering i nacken eller på handleden!

Kan ni tänka er att det är december och att vi snart får 3 veckors jullov?? Det är helt gaaaalet var fort tiden går känns som att det nyss var oktober! 
Idag var det en ganska kort skoldag med tanke på att vi slutade vid 3 tiden!
Efter skolan åkte jag med filip till valbo för shopping. Jag skulle köpa en vinterjacka men självklart hittade jag ingen förtutom fula dunjackor som det kryllade av! Förra vintern slutade det med att jag köpte en för kall jacka, kan inte fatta att det inte finns en enda snygg och varm vinterjacka..
Ikväll är det myskväll i allra högsta grad idol, film och godis i mängder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0