THURSDAY OUTFIT!


jacka//hm, kavaj//secodhand, linné//weekday, jeans//carlings, kängor//dinsko, ringar//hm&indiska, örhänge//ginatricot.

Gårdagen spenderades i kungsberget med bästa och vi åkte massor i alla backar! Jag var skapligt trött när jag kom hem + att en hög med plugg väntade på mig därav det dåliga uppdateringen..
Idag fick jag so-provet avklarat och det gick jättebra sen ägnade jag och clara håltimmen åt att leta efter hennes nycklar. När vi verkligen letat överallt så visade det sig att hon hade fått ett sms av maria där det stog att hon hade hennes nycklar, tur det! Nu ska jag fika såhär innan det bär av mot gymnastiken för att träna underbara trupp3, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0