TODAYS SHOPPING!


stickad pippi tröja - bikbok
randigt linné - bikbok
linné med usas flagga - bikbok
randigt linné - cubus
magröja 78 - cubus
tights med skinnimitation - jc
beige trenchcoat (ej med på bild) - cubus

Våren är påväg så jag kände att jag behövde lite shopping idag. Äntligen hittade jag en pippi tröja och jag längatar tills jag kan använda mina magtröjor i sommar!

Jag har lyckats bli ganska och förkyld och har magont, så jag blev inte med på innebandy dm idag. Men mina innebandybrudar är vidare i semi, tagga nästa helg!
Åkte och tränade mina små älsklingar vid 4 tiden och de var superduktiga shit vad de har utvecklats sen terminens första träning.
Nu ska jag dricka te och knarka halstabletter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0