YESTERDAY&TODAY!



Igårkväll bärde det av mot jamclub med alma, guina och julia. Det var inte så mycket folk men vi hade det roligt med trevligt folk! Tack för kvällen alla underbara.
Imorse var jag tvungen att ta mig upp vid sju tiden för att sedan träna på konstgräs och jag hade bara fått 5 timmars sömn. Fysjutton vad ont jag hade i fötterna och huvudet dunkade, men annars så!
Jag mötte upp semra i gävle vid halv tolv tiden och det blev lite shopping och en god lunch på wayne´s och massa prat. En trevlig syskon dag har det varit! Semra åker ju till london på onsdag och hon är så snäll som lovat mig lite stuffs!
Jag har även hunnit med att dammsuga, rensa i min garderob och gjort en läxa! Idag har jag konstaterat att man hinner med oändligt mycket saker om man går upp tidigt. Visst är det jobbig när väckarklockan ringer men det är riktigt skönt när man väl är uppe, det ska jag lova mig själv att göra oftare!   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0