ROSES


Idag invigde jag min söta blus med rosor. I skolan fick jag många frågor om vart jag hade köpt den, den kommer från VILA! Kommer iaf ha VG i sv och eng i slutbetyg vilket jag haft sen sjuan. Våran lärare robert sa att jag skulle haft MVG i nationella för att höja mig och ja hade ett starkt VG i sv och eng nationella..
Annars har jag fått mitt livs första sommarjobb på storviksbadet. Jag + 9 andra ungdomar kommer jobba där i sommar. Vara badvakt, sitta i cafeterian och stå vid entrén hur chill? Dessutiom är det utomhus så man kan sola!
Snart bär det av på gymnastikmöte med alla ledare sen ska jag skicka iväg min randiga tröja till en läsare eftersom att jag fick förfrågan om att sälja den. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0