TODAY IM WEARING THIS


jacka//ginatricot, transperant skjorta//monki, jeans//cheap monday, väska&kängor//scorett, ringar//hm&jc.

Skoldagen var helt okej, inte så många lektioner hade vi och det gick ganska fort! Jag slapp ta cykeln imorse till skolan och fick skjuts av pappsen, sköönt! Jag får ju inte inte ens cykla nu när jag har hjärtmuskel inflammation eftersom att det anses för ansträngande.. 
Nu ska jag ta och dricka te (kanske min 44.de kopp sen jag blev sjuk) och ta en alvedon måste försöka bli frisk tills helgen!

Kommentarer
Postat av: maria

du har hjärtmuskel inflammation och hoppas att du ska bli frisk till helgen.. hoppas INTE att du ska spela match eller nånting, du måste ta hand om dig och vila dig ordentligt innan du börjar nu igen. kom ihåg att det är för många som bryr sig om dig och din hälsa så låt inte dem gå och vara orolig i onödan. massa massa kramar, krya på dig och vila i lugn och ro!



ps. måste ses! <3

2011-09-26 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0