YESTERDAY WAS GREAT!






Igår började kvällen hos amanda med mycket random folk. Efter ett tag så drog vi brudar carl, liam, kasper, henrik och andreas till ns på fest där hade vi riktigt roligt med trevligt folk! Sen skjutsade snälla adam mig, sara, kasper, max och jonas till kaspers lägenhet där vi efterfestade till 6, haha.
Imorse skulle jag på handledarkurs, så jag var tvungen att gå upp vid åtta tiden. Jag har nog aldrig varit så trött. Det reslulterade i att jag skämde ut mig och somnade några min på kursen.. Som tur köpte pappa redbull på rasten och efter det var jag på topp igen! 
Just nu sitter jag här med myskläder och te och fryyyser ihjäl!! Jag måste ha blivit förkyld från gårkvällen + uppsvälda halsmandlar på det, kanon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0