a black blazer.

Idag började jag dagen med en ordentlig frukost mycket gott. Sedan tog jag en kort promenad. När jag kom hem så var solen framme jag solade ett tag sedan tog jag tag i min garderob och började rensa/städa den. När vädret endå var som bäst passade jag och syster på att ta en lång promenix/jogging runda. När vi gått halva rundan så började det regna och då menar jag REGNA. Efter ett tag då vi kom hem, kom solen fram igen, typiskt sverige väder.
Imon har jag en tidig fotbollsmatch så det är bäst att jag bäddar ner mig snart. Då jag rensa/städa garderoben såg jag att jag var i ett stort behov av en svart kavaj, jag ska ta och åka in till gävle med syster imon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0