16/6+17/6

Gårdagen: Hade fotbollsträning det var väldigt roliga/jobbiga övningar villka jag känner resultat från idag jag har TRÄNINGSVÄRK I LÅREN! Jag fick även min tröja eftersom att jag vunnit en strafftunering. Efter träningen stannade Jag, Jenny, Alma och Ida kvar för att kolla på match jenny bjöd alla på chokladbollar. När vi tröttnat på matchen gick vi till stan för att sola i solarium jag blev faktiskt lite brun :) Sen åkte vi hem duscha och runt 10 tiden skulle vi käka det blev donken. Sen åkte vi alla tre hem till mig och prata hela natten lång vi somnade runt 5 tiden. 
Idag: Vaknade vi vid 9 tiden efter att bara ha fått 4 timmars sömn, vi kollade på Sex And The City The Movie. Efter att ha kollat klart så gjorde vi pannkakor till frukost min första gång jag lagar pannkakor och de blev jätte goda! Sedan bestämde Jag och Jenny oss för att ta bussen in till valbo vi hittade inget, men vi hade det jättekul. 
ADIOS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0