6 MAJ

Idag har jag i stort sätt tillbringat hela dagen hos tandläkaren, doktorn och apoteket.
På morgonen hade jag tid hos tandläkaren jag fick min tandställning. På vägen hem så började jag blöda näsblod så jag fick åka in till doktorn. Eftersom att jag har haft problem med det förut, sa de att jag ska åka in till sjkhuset då jag blöder näsblod precis som jag gjorde. De brände ytterligare ett blodkärl i näsan för tredje gången så jag hoppas att det blir bättre nu. Sen åkte jag till apoteket där fick jag munskölj som jag ska skölja munnen med på kvällarna. När jag kom hem så var klockan 14:30 och vi slutade 14:55 då det var igen ide att gå till skolan. Jag har alltså stressat hela dagen, så jag har bara tänkt att ta det lungt denna eftermiddag. Jag har inget mer att tillägga förutom att det värker i munnen och då menar jag verkligen VÄRKER ni som har haft tandsällning känner säkert igen er.
CIAOO 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0