IT´S TRUE THAT WE DON´T KNOW WHAT WE HAVE UNTIL IT`S GONE, BUT WE DON´T KNOW WHAT WE HAVE BEEN MISSING UNTIL IT ARRIVES.


maria, jag, clara och alma i somras, tagga sthlm brudar!
Saknar min vän maria som har varit borta i 3 veckor nu.

Idag antar jag att väldigt många av er har sprungit runt bland hur mycket folk som hellst och shoppat på mellandagsrean? Jag skippade det och bodde i min soffa hela dagen där jag kollat på filmer, druckit te och planerat med carro om tjejmiddagen. Arvodet från gympan har även hamnat på mitt konto i tid för en gång skull såg jag nyss. Sitter inte alls fel med extrapengar till sthlms resan fast lite måste man lägga undan.. ciaoooo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0