WANNA HAVE SUMMER SO I CAN USE JEANS SHORTS AGAIN!


Jag fick redovisningen avklarad på musiken om michael jackson och där fick jag ett VG+, skönt! Sen ett långt skol if möte vilket resulterade i att vi kom sent till so:n där vi hade besök av 3 tjejer från gymnasiet som berättade om EU ganska så intressant faktiskt. Jag kom hem väldigt sent vid fyra tiden efter skolan. För ett tag sen kom jag hem efter att ha haft sista gympa träningen för terminen med barnen. När vi satt i ringen i början och skulle ropa upp namnen så sa linnea är viktor här och sen säger en tjej: vet du vad jag är faktiskt kär i en kille på mitt dagis som heter viktor och han är 3 år, barn är allt för söta haha! Efter att ha stått på bena hela dagen så ska jag unna mig med kladdkaka, adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0