THE TIME GOES TOO FAST SOMETIMES!


Idag lämnade jag in de sista arbetena i skolan och det känns riktigt skönt med tanke på att det är några få dagar kvar till skolavsluningen! Tiden går väldigt fort och det är skrämmande att jag bara har 1 år kvar med min klass tills vi splittras i gymnasiet och vissa har jag gått med sen 6 års, but life goes on.. Jag känner redan nu att det kommer bli jätte jobbigt och jag vill inte veta hur det kommer vara då, jag längtar verkligen inte tills den dagen så därför ska jag ta vara på nästa termin i 9:an! Nog pratat om detta snart bär det av på fotbollsträning, pusspuss. 



Kommentarer
Postat av: Naomi black jensen

Okej tack för tipsen! Boende behöver vi inte oroa oss för, våran vän har hus där så de kommer inte bli några problem! Ville bara veta lite om bra party ställen och sånt! :) Tack så mycket än en gång!

Fin blogg förresten :)

2010-06-04 @ 10:21:03
URL: http://naomijensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0