WEDNESDAY 230610



randig tröja - monki (ränderna syns inte så tydligt), avklippta jeansshorts - crocker, vita converse.

Idag tog jag, alma, ida och emelie bussen in till stan efter att vi vi sluta runt 1 tiden på kursen. Sen strosa vi runt på stan och jag var nästan pank så det blev ingen shopping, endast en glass.. Men imon då rammlar det in pengar och då ska jag nog åka in med syrran på söndagen! För övrigt var det helt underbart väder och jag var ute på altan och sola när jag kom hem. Lite solbränd har jag blivit vilket man kanske ser på bilderna ovan.. Imon ser det ut att bli minst lika bra väder, peppar peppar ta i trä! love to u readers♥





Kommentarer
Postat av: elin

snyggis där!

2010-06-23 @ 21:39:21
URL: http://elinwahlberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0