NEW HEADER AND DESIGN TOMARROW MABY?


Dady kom nyss hem efter jobbet han hade köpt två biobiljetter, härligt! Då slipper jag betala på fredag när jag ska på bio med brudarna. Snart ska jag påböja en ny header får se hur det går! Eftersom att jag och många andra är trött på den som jag har nu, då ska jag ta tummen ur röven och försöka fixa en snygg header och design. En sak som inte är säker är hur lång tid det kommer ta, men jag blir kanske klar tills imon.. Annars då? Hoppas att ni njuter lika mycket som mig av höstlovet! Ikväll ser det ut att bli filmkväll med brudarna och se alla saw filmer eftersom att vi ska på bio på fredag och se den sista i 3d. puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0