RIPMINPLATTÅNG



Min plattång som från märket gama har funkat perfekt för både plattning och lockning i flera år. Här om dagen så vips gick den av på mitten. Imon måste jag köpa mig en ny! Just nu sitter jag och kollar på olika hemsidor och är kanske sugen på att köpa björn axen eller philips plattången de verkar bra. Kanske ska slå en pling till min kusin ilda som är frisör hon borde ha koll när det gäller plattänger för olika hårtyper. Vore snällt om ni läsare också kan tipsa mig, tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: YNNEJ

Jag har en BaByliss paris, pro 230. Den tycker jag är skit bra, den passar mig perfekt. Den blir varm på några sekunden och håret blir riktigt platt. Håller gör det också. Den rekomenderar jag :D

2010-09-12 @ 22:15:31
URL: http://jennyfohlins.blogg.se/
Postat av: elida

jag använder en skit bra plattång från obh nordica och värms upp snabbt. den kostade typ 400 kr från media markt men den är verkligen bra :)

2010-09-12 @ 22:54:21
Postat av: YNNEJ

Allt för världens bästa Ajla ;D Missing you!!

2010-09-12 @ 23:33:48
URL: http://jennyfohlins.blogg.se/
Postat av: ilda / din kusin

Hej gumman!

jag har den från björn axen hemma och den fungerar jättebra! har haft den i 2 år om inte mer.. så ja kan rekomendera den! billigt men bra ;D de gillar vi!

2010-09-13 @ 00:45:48
Postat av: Anonym

Jag har den från björn axen, den är jätte bra förutom att jag har bytt den 3 gånger på ca 1 år.

2010-09-13 @ 13:47:16
Postat av: s

björn axen är riktigt bra. rekomenderar den!

2010-09-13 @ 16:19:51
Postat av: Indira

plattång fr GAMA e riktigt riktigt bra, jag har harft min i sju år den e lika bra som när jag köpte den. Klar att använda efter två sekunder man tagit på den. ALLA lånar min plattång för den e så bra. KAn rekommendera starkt. (fråga ilda heheh)



/ indira

2010-09-18 @ 16:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0