W-W-WEEKEND



jacka//ginatricot, transperant skjorta//h&m, fodral klänning//american apparel, tights//bikbok, smycken//indiska, skor//scorett.

Gårdagen blev riktigt trevlig med brudarna vi såg i rymden finns inga känslor och jag garvade ihjäl mig lite då och då. Mot kvällen blev det lite häng med ganska så onyktert folk. En tjej kände tydligen igen mig från storvik som jag aldrig ens sett typ och då var jag nykter vilket hon inte va, haha men trevlig var hon! Idag har jag pluggat flera tal i matteboken och ätit jordens godaste äppelpaj med glass! Med tanke på att jag ska ta mig upp runt halv 9 tiden på morgonkvisten imon för att spela match så bjuder nog denna lördag på hemmakväll med de bästa, det ryktas om att det går två bra filmer på tv. puss
  

Kommentarer
Postat av: emma ramic

skitfin outfit :)!

2010-09-12 @ 16:43:05
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0