SOME NIGHT INSPIRATION


ph by: weheartit.com.

Idag har jag haft fullt upp därav uppdateringen!
Jag har städat min gardarob så nu kan man hitta det man letar efter. Sen pluggade jag och maria atronomi vilket var välbehövligt så nu behöver jag inte oroa mig för provet då vi har besvarat nästan alla målsättningar. Efter det åkte jag iväg på innebandy träning den gick helt okej.
Annars då? Imon kväll bär det av till norrköping med brudarna och grabbarna, TAGGA! Nu på kvällskvisten har jag provat outfit till konserten Det står mellan ett linne med sliverdetaljer och tubkjol eller transperant skjorta med jeansshorts? Till någon av dessa outfits blir det tunna tights, high heels, röda naglar och smycken.
Nu ska en mycket trött ajla sova. Goodningt & sweet dreams!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0