SWEET SIXTEEN!


Jag och maria!

Fina Clara och Alma.

Vi brudar käkar förrätt.

Alla galna presenter, haha.

Min snygga hatt som jag fick av brudarna, haha!

Undra vad maria fick för något där? ;)

Vissa kom med traktor och sjöng för oss haha!

Jag, Emelie och Mändiii!

Mina snyggingar!

Emelie, Ida, Amanda stal min hatt...

Boysen!

Vi körde beer pong jag var med grabbarna och vi vann självklart!

Jakob och viktor.

Viktor, Jacob, hampus och Alex, taggade grabbar haha!

Jag, Johannes, Jakob och Amanda!

Jag och sötviktor!


Nils och Hampus!

Alla dansar som aldrig förr haha!

Jag och Jeppe!

Söta grabbar, haha!

Jag hade så hilma roligt det kunde inte ha blivit en bättre födelsedagsfest och alla som kom var också nöjda! En grymt lyckad kväll och som vi dansa haha!! Tack för presenterna och för att alla kunde komma.
Snart bär det av till gefle med bruuudarna, puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du är gumman

2011-08-14 @ 21:05:14
Postat av: Anonym

Vad fin du är gumman

2011-08-14 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0