LUCIATÅG/KRÖNIKA/DUSCH

Idag var jags om sagt med i luciatåget och roligt hade vi det! Det var ganska jobbigt att vi fick sjunga allt 6 gånger eftersom att vi åkte runt till 6 olika ställen det gick bättre på vissa ställen än andra. Några söta mammor i publiken fällde några tårar och så vackert var vi inte medveten om att det lät, haha.. Annars jobbade jag, clara och filip med vårt egenjorda pepparkaks eiffeltorn på designen och vi är snart klar, hoppas verkligen det blir bra!
Jag har precis skrivit klart min krönika om julen på svenskan eftersom att jag missade det idag när jag var med i luciatåget och det tog kanske 2 timmar. Jag blev riktigt nöjd med den, bara man kommer på vad man ska skriva om så flyter det på sen. Jag har kommit på att jag tycker om att skriva krönikor eftersom att man får uttrycka sig med egna tankar och det älskar jag!  
Nu ska jag ta och duscha osv, adios!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0