TODAY IM WEARING THIS!


fuskpäls//VILA, kavaj//second hand, blus//indiska, jeans//cheap monday, kängor//dinsko, ringar//h&m.

Jag har haft fullt upp dessa dagar precis när jag hunnit haft ett prov så dyker nästa upp osv. Idag gjorde jag ett kemi och engelska prov det gick bra! Sen var vi på göransson arena där det var en mässa med mycket folk.
Annika från filmserien eva&adam presenterade någon högskola som var i uppsala för oss. Jag var ett ganska stort fan av eva&adam när jag var mindre och inte hade jag räknat med att träffa henne bara sådär, världen är bra liten! 
Jag helt fri från alla prov + att det är ett välbehövligt sportlov väntar, kan det bli bättre? Ni kan räkna med att jag kommer jag vara igång med bloggandet framöver, ge gärna tips på någon ny katekgori!
Nu ska jag laga kebab med pitabröd och massor av vitsås och sallad, mums! 

Kommentarer
Postat av: Jenny Fohlin

Gash, vilken snygg jacka Ajla :D

2011-02-26 @ 12:55:24
URL: http://ynnejs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0