W-W-WEEKEND!

Ojojoj här har det varit dålig uppdatering pga att jag har umgåtts med mina vänner 24/7 och haft en grym start på lovet!
Fredag: spenderades hos carro som hade födelsedagsfest med brudarna och grabbarna. Vi käka mat, efterrätt, spelade kubb och dansade massor det blev en riktigt rolig kväll, haha!
Gårdagen: Jag avklarade min första dag på sommarjobbet på storviksbadet. Hur chill var det inte då? Satt i kiosken och solade ute! Sen åkte jag till alma på födelsedagsfest och det var supertrevligt!
Idag: Kollade på två fotbollsmatcher och spelade en själv. Sen åkte jag på bio med brudarna. Blev lite oväntat av några snygga grabbar som kom fram och snacka med oss men trevligt var det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0