MALTA 2011 - AWESOME!!

Nu håller jag mig kortfattad om resan annars blir det längre än en bok!
Resan gick bra och jag kom hem för några timmar sen. Vi hamnade i en jättebra värdefamilj! Hela övervåningen hade vi för oss själva och god mat fick vi. 
Tiden gick för fort och jag hade lätt kunna stanna 2 veckor till. Det blev sorgligt på flygplatsen när vi skulle säga hejdå eftersom att vi hade kommit varandra så nära i gruppen på endast 2 veckor vilket är ganska sjukt. Men som tur blir det återträff i stockholm i slutet på september! 
Vi har redan planerat att vi ska åka till typ alanya eller kreta nästa år med några i gruppen, haha. 
Det har varit en underbar, grym, galen, rolig helt enkelt en oförglömmlig resa!

p.s jag gör en ny kategori eftersom att jag har tagit x antal blider under resan och många av de kommer jag dela med mig av här i bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0